Alla inlägg den 17 september 2014

Av Amanda - 17 september 2014 14:24

Det är helt tomt i skallet på mig. Idag har jag varit hemma från skolan. Jag är förkyld. Jag vet inte vad jag ska skriva om... Vill ju inte skriva om hur tråkig min dag har varit, hur trött jag är eller hur kossorna inte kan sluta råma. I går var jag inte heller så himla frisk, men vi hade skolfotot så jag gick dit i alla fall.

Vi (jag och mamma) åkte i alla fall in till stan, där vi köpte mjölk mm. Det ända som var roligt med det var hur jag insåg att jag var hängig. Jag körde vagnen ett tag, mitt sätt att köra den var att gå långsamt, riktigt långsamt. Den sortens långsamt som jag hatar. I alla fall när det är folk framför en som går så långsamt och man ska till en lektion till exempel. 

Jag tänkte fortsätta med en wattpad historia, men har slut på idéer. Så jag tänkte leta upp polis skolan- filmerna. Men orkade inte. 

Nu sitter jag och tänker på om jag ska läsa in fysik läxan tills på fredag (om min hjärna pallar det) eller om jag ska läsa Harry Potter, är på kapitel 12.

Kanske ska börja med fysiken, NO ämnena är inte mitt starkaste ämne. (ÅÅÅ där kom syrran hem från skolan.)

Lite lustigt att de att jag börja skriva denna 14:24 men nu är den 14:50.

 

Jag vet inte vad jag ska skriva mer så.. BYE!

Presentation

Jag är en tjej vid namn Amanda.
Jag älskar One Direction och 5 seconds Of Summer. Jag kan skriva om saker som jag är intresserade av och om saker som ointresserat mig helt och hållet. Vissa inlägg är kortare än andra, beror helt på hur lat jag är.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad går/gick/ vill du gå för program i gymnasiet?
 Barn och fritid
 Vård och omsorg
 Fordorn och transport
 Industri
 Handel
 Ekonomi
 Samhäll
 Natur
 Teknik
 Estet musik
 Estet teater
 Estet (annat)
 Annat program

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards