Direktlänk till inlägg 2 november 2015

Halloj!

Av Amanda - 2 november 2015 20:29

Det var ett tag sen! 

Nu har jag snart gått en termin av 6 på en väldigt liten skola med många möjligheter. Jag har haft några prov, varit på 2 utflykter osv.

Men annars så har det inte hänt så extremt mycket i mitt liv. Det är dock inget jag inte kan ändra på framöver! Jag har funderat lite... Vilket jag gör varje dag och lite för mycket om jag ska vara helt ärlig. 

Men i alla fall, för att komma rakt på sak. Jag har tänkt att ändra lite:

*Jag ska sluta med godis. I alla fall inte äta det lika mycket. Typ bara vid Jul, Påsk och andra högtider.

*Istället så ska jag äta frukt, vid den här tiden mest clementiner, vid vår äpplen osv.

*Jag ska vara ute mer! Visst jag vet att allt är så himla tråkigt för att det inte finns något här ute mitt i ingenstans! Men då får jag utforska lite!!!

*Ska inte spendera lika mycket tid på datorn. Göra mer saker under den tiden, som att göra läxor, städa (även om det är hur tråkigt som helst) och annat.

*Öva mer på min bas! Oavsett hur mycket jag hatar det så vet jag att man måste öva för att bli bra på något, det är precis det jag måste göra!

* Okej det är typ det. Jag ville bara göra en till punkt 😝😏

 

Okej, något jag tror skulle löna sig är att fortsätta på Steal My Girl. På tal om det... Hur många vill att tiden ska gå lite fortare så vi får killarna tillbaka? Visst, dem är väl förtjänta av en break!! Absolut, det är bara att det kommer inte vara lika mycket av dem längre. Men inget kommer väl att förändras i slutändan? Jag hoppas i alla fall inte det! 

 

Jag har på den senaste tiden (och under hela mitt liv) varit beroende av musik. Men jag har gått lite utanför ramarna den senaste tiden. T.ex så får jag så mycket feeling av folk som gör covers av kända låtar, fast på t.ex en fiol, cello osv.

Några tips:

Stay With Me - Kevin Olusola 



River Flows In You - Daniel Jang


Ha en trevlig fortsättning!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Omg

Av Amanda - 7 april 2022 13:05

Hahha tydligen så har jag hittat hit igen och OJ vad man skäms!! ...

Av Amanda - 27 augusti 2018 18:44

Tja!    Det var ett tag sedan. Mycket har hänt, på dessa år. Vi kan väl börja med att säga att jag nu är 19 år och jag har dessutom både körkort och bil. Jag tog studenten i år, en härlig upplevelse faktiskt och det som är ännu härligare är att j...

Av Amanda - 30 oktober 2016 22:00

När klockslaget slagit 22:00 vintertid får jag känslan att skriva något här, på "bloggen" jag så sällan skriver på. Mycket har hänt sedan sist. Jag går nu i mitt andra år i gymnasiet det är nu det roliga börjar då man får studera den inriktning man v...

Av Amanda - 14 mars 2016 12:50

När jag skriver detta inlägg så sitter jag i skolans entré och försöker fördriva tiden så mycket jag möjligen kan. Vi har fått nytt schema pga ny engelska lärare. Andra gången vi byter detta läsår, innan har vi slutat så att jag hinner med bussen som...

Av Amanda - 20 januari 2016 23:08


Har påbörjat ett prodjekt på Wattpad ;)    

Presentation

Jag är en tjej vid namn Amanda.
Jag älskar One Direction och 5 seconds Of Summer. Jag kan skriva om saker som jag är intresserade av och om saker som ointresserat mig helt och hållet. Vissa inlägg är kortare än andra, beror helt på hur lat jag är.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad går/gick/ vill du gå för program i gymnasiet?
 Barn och fritid
 Vård och omsorg
 Fordorn och transport
 Industri
 Handel
 Ekonomi
 Samhäll
 Natur
 Teknik
 Estet musik
 Estet teater
 Estet (annat)
 Annat program

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards