Alla inlägg den 15 september 2014

Av Amanda - 15 september 2014 18:08

Socialdemokraterna!

 

Sossarna tog hem det! Det var dem som fick mest röster till kommunfullmäktige också (12 mandat). Så som jag har förstått det hela så ska (S) blida regering med (MP) och (V). Vilket Jimmie Åkesson (SD) inte gillade. Han tycker att man inte bara kan strunta i dem, nu när de är det 3:dje största partiet i Sverige. 

Det var dock fler som röstade på SD i år än förra gången, och gången innan det. Hur kommer det att se ut om 4 år? Är dem större då? Eller är dem mindre? Bara till att vänta och se!

 

Förkyld!

 

Jag håller på att bli förkyld. Vilket jag inte vill! Imorgon ska vi ta skolfoto. Sen tycker jag att det är så jobbigt att vara förkyld. I bland är man tät i en del av näsan, och ibland båda. Sen blir jag hes, och så om jag är extremt förkyld kan jag få astma.. Förkyldningsastma.. Som jag kallar det.  

Det var allt jag hade för mig idag..

Presentation

Jag är en tjej vid namn Amanda.
Jag älskar One Direction och 5 seconds Of Summer. Jag kan skriva om saker som jag är intresserade av och om saker som ointresserat mig helt och hållet. Vissa inlägg är kortare än andra, beror helt på hur lat jag är.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad går/gick/ vill du gå för program i gymnasiet?
 Barn och fritid
 Vård och omsorg
 Fordorn och transport
 Industri
 Handel
 Ekonomi
 Samhäll
 Natur
 Teknik
 Estet musik
 Estet teater
 Estet (annat)
 Annat program

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards