Alla inlägg under november 2014

Av Amanda - 15 november 2014 20:16

Bilgömme


Igår var jag och min lillasyster på sendraget. Typ som tonår men coolare. Men i alla fall, vi åkte i samma bil med vår farbror och Emma och Matilda, de går i min parallellklass.  Vi vann med 4 poäng, sammanlagt hade vi 8 poäng. Det var kul, första gången jag varit med om detta. Men ja, vi fick hamburgare före vi startade motorerna. 

 

Pannkakor

 

Mamma och pappa har varit i Stockholm idag. Detta betyder med andra ord att jag har passat mina syskon. Det börja med att Gabriella och Esmeralda  vaknade tidigt, och de var tysta! I vanliga fall brukar de vara så högljudda. Så de började ju på deras godis istället för att väcka mig, men aja.  Mamma hade redan gjort middagen igår, så jag gjorde pannkakor till kvällsmat, GOTT!

 

Junior Eurovision

 

Junior Eurovision är så mycket bättre än den stora. Anledningarna är för att det är på deras original språk. Kidsen som sjunger har skrivit låtarna själva, så tummen upp! Och de gör ett grymt bra jobb för att vara mellan 10-15 år! Själv vill jag att nr 16 ska vinna om Sverige inte gör det.

Presentation

Jag är en tjej vid namn Amanda.
Jag älskar One Direction och 5 seconds Of Summer. Jag kan skriva om saker som jag är intresserade av och om saker som ointresserat mig helt och hållet. Vissa inlägg är kortare än andra, beror helt på hur lat jag är.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad går/gick/ vill du gå för program i gymnasiet?
 Barn och fritid
 Vård och omsorg
 Fordorn och transport
 Industri
 Handel
 Ekonomi
 Samhäll
 Natur
 Teknik
 Estet musik
 Estet teater
 Estet (annat)
 Annat program

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards