Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Amanda - 11 juni 2014 20:21

Jag vet inte om ni vet, men på WattPad har jag en berättelse/novell på gång. Jag vill ha dig, bara dig!

Heter den. Jag har ganska många ideer för den.


Sen så är sommarlovet snart här, då får jag mer tid till att lägga upp mer Wherever you are kapiteln.

Bra va?


Sen så kommer 1D hit snart och gissa vem som ska gå? INTE JAG I ALLA FALL!  

Jag vill gå så sjukt mycket men kan inte. Så ta många bilder åt mig! 

Det påminner mig, jag har precis läst klart en novell på WattPad, Georgia Rose (One Direction) heter den. Den är inte alls som man trodde den skulle vara, den är så mycket bättre och värd att läsa. Den är dock på engelska, men man fattar det mesta. 

 <-- DETTA ÄR EN LISTA PÅ LITE LÅTAR SOM MAN KAN LYSSNA PÅ SAMTIDIGT SOM MAN LÄSER GEORGIA ROSE

Presentation

Jag är en tjej vid namn Amanda.
Jag älskar One Direction och 5 seconds Of Summer. Jag kan skriva om saker som jag är intresserade av och om saker som ointresserat mig helt och hållet. Vissa inlägg är kortare än andra, beror helt på hur lat jag är.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad går/gick/ vill du gå för program i gymnasiet?
 Barn och fritid
 Vård och omsorg
 Fordorn och transport
 Industri
 Handel
 Ekonomi
 Samhäll
 Natur
 Teknik
 Estet musik
 Estet teater
 Estet (annat)
 Annat program

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards