Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Amanda - 16 oktober 2014 19:22

I dag dansade 8:orna och 9:orna på vår skola, inte tillsammans. Vi höll på i 3 timmar. Om man säger så här det var inte tråkigt, men jag märkte hur mycket jag suger! Jag trampade folk på fötterna, sen blev jag också trampad men jaja. Grejen är att vi dansade bugg. Jag skulle inte bry mig om det typ var street dance eller något liknande, men pardans? Jag kan inte! Sen tycker jag att det känns konstigt att ha en kille upptryckt i mitt face. Liksom jag skulle vara tacksam om du i alla fall tog ett steg bak. Dansade dock med en av mina  bästa killvänner. Han har inte dansat sen 4:an han blev tvingad. Men han kan ju faktiskt dansa! Dessutom hade han rätt höjd, han var inte kortare än mig. Eller var och var, han är inte kortare än mig. Men jaja.


Innan dansen var vi på en föreläsning, det var Petter som höll den, ja, rapparen.  I alla fall han pratade om hur han kom dit han var idag, Hur han hade det svårt i skolan, hur hans föräldrar var. Hur hans bror lärde honom att skriva lite mindre fina ord. Hur han brinner för det hans föräldrar tyckte var skit (saker från USA). Men ja, mer än det har inte hänt idag.

Så vi hade bara en lektion idag. Spanska i mitt fall.

Presentation

Jag är en tjej vid namn Amanda.
Jag älskar One Direction och 5 seconds Of Summer. Jag kan skriva om saker som jag är intresserade av och om saker som ointresserat mig helt och hållet. Vissa inlägg är kortare än andra, beror helt på hur lat jag är.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad går/gick/ vill du gå för program i gymnasiet?
 Barn och fritid
 Vård och omsorg
 Fordorn och transport
 Industri
 Handel
 Ekonomi
 Samhäll
 Natur
 Teknik
 Estet musik
 Estet teater
 Estet (annat)
 Annat program

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards