Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Amanda - 12 oktober 2014 19:56

Jag och min kompis kommer att stå i skolans café i morgon. Vi bestämde vad vi skulle göra flera veckor sedan. BULLAR! Vi gjorde dem förra året, om jag får säga det själv, så var det DEM GODASTE BULLARNA EVER! Fick till och med vår mattelärare att köpa... Han köpte den sista så mehehe!

Är bara lite galen just nu, vet inte riktigt varför jag skriver.. Kanske för att jag inte vill läsa Svenne...

Förlåt men den är inte bra, det är inte men gener. Jag gillar mer fantasy och action, som t.ex Harry Potter, Gladiator, Brons Dolken osv. Men jaja, ska väl återgå till läsandet nu :(

Av Amanda - 12 oktober 2014 18:01

I svenskan läser vi Svenne. Tror jag skrivit lite om den innan, men i alla fall. Vi ska vara på sida 144 på tisdag tror jag. Jag är på sida 84 ligger lite efter? Ska nog läsa ett bra tag nu :( Vill ju läsa Harry Potter och Gladiator Kampen För Frihet!!!

Presentation

Jag är en tjej vid namn Amanda.
Jag älskar One Direction och 5 seconds Of Summer. Jag kan skriva om saker som jag är intresserade av och om saker som ointresserat mig helt och hållet. Vissa inlägg är kortare än andra, beror helt på hur lat jag är.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad går/gick/ vill du gå för program i gymnasiet?
 Barn och fritid
 Vård och omsorg
 Fordorn och transport
 Industri
 Handel
 Ekonomi
 Samhäll
 Natur
 Teknik
 Estet musik
 Estet teater
 Estet (annat)
 Annat program

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards