Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Amanda - 11 juni 2015 19:15

Jag vet att för många så är det när sommaren börjar som allt det roliga börjar. Men jag har själv väldigt tråkigt. 

Inte så mycket har hänt idag, mer än att jag nästan trampat på en orm, nästan suttit under en boule geting (en större geting denna var minst 3 cm). Sen har jag tappat bort min badmintonboll...


Jag bor på landet, så kom inte och säg att jag ska gå i någon park, för här finns det inga! Dessutom så visar det ju sig att så fort jag sätter foten utanför vårt hus, så kommer något och skrämmer upp mig (kan vara allt från djur till människa)


Jag är ganska rastlös at the moment.

Presentation

Jag är en tjej vid namn Amanda.
Jag älskar One Direction och 5 seconds Of Summer. Jag kan skriva om saker som jag är intresserade av och om saker som ointresserat mig helt och hållet. Vissa inlägg är kortare än andra, beror helt på hur lat jag är.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad går/gick/ vill du gå för program i gymnasiet?
 Barn och fritid
 Vård och omsorg
 Fordorn och transport
 Industri
 Handel
 Ekonomi
 Samhäll
 Natur
 Teknik
 Estet musik
 Estet teater
 Estet (annat)
 Annat program

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards