Alla inlägg den 31 maj 2014

Av Amanda - 31 maj 2014 11:22

LÄS DETTA TACK! : Jag har hållt på sedan 11:22 nu är kl 28:56 Bilderna är envisiga att ladda upp så jag kommer att försöka i morgon så ja uppdaterar den då. Det skulle varit så mycket enklare om jag bara kunde dra bilden in i inlägget.





I går var jag ju på Vrångö. Jag tog många bilder, men det började lite tja... inte som vi hade tänkt.


Vi skulle hinna med en båt som gick 9:25 men vi missa den.. Sen väntade vi på nästa båt som skulle gå 10:55


SALTHOLMENS HAM (VÄNTAN PÅ BÅTEN)

 

 

 NÅGRA BÅTAR VID SALTHOLMEN

 

UTKIKEN PÅ VRÅNGÖ!

 

 

EN DEL AV HAMNEN PÅ VRÅNGÖ

     

 

BILDER FRÅN NORRA SLINGAN 

 

   

   liten del av den nya fotbollsplanen

 

            


Fåret ville inte vara med på bild :(

 

 

Påminner mig om Frozen

 

nya fotbollsplanen

 

gamla fotbollsplanen 

 


Sen måste man ju ha en volleybollplan. 


NÄR VI KOM HEM FICK VI FIKA, DET TACKAR JAG INTE NEJ TILL ;)

 

MMMM..

 

Cyklade på morfars cykel, men fick ta det lugnt.

 

Gamla skolan. Det finns ingen skola på Vrångö längre, de är för få. De får ta båten till Donsö istället.


DEN ANDRA DELEN AV HAMNEN

 

 

(LEK)PARKEN

 

MORMORS BLOMMOR

 


När vi väntade på båten fick vi glass, tog choklad och blåbärssmak. 


 

Nya bryggan  

  

Gamla bryggan

 

Ett av de många badställena 

 

 

Och så sitter man på båten på väg hem.

 

 


Nu fick jag upp hela inlägget 18/10-14 kl 19:02 tog bara några månader sen maj



Presentation

Jag är en tjej vid namn Amanda.
Jag älskar One Direction och 5 seconds Of Summer. Jag kan skriva om saker som jag är intresserade av och om saker som ointresserat mig helt och hållet. Vissa inlägg är kortare än andra, beror helt på hur lat jag är.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad går/gick/ vill du gå för program i gymnasiet?
 Barn och fritid
 Vård och omsorg
 Fordorn och transport
 Industri
 Handel
 Ekonomi
 Samhäll
 Natur
 Teknik
 Estet musik
 Estet teater
 Estet (annat)
 Annat program

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards