Alla inlägg den 15 december 2014

Av Amanda - 15 december 2014 21:28

Det är väldigt sällan jag känner julstress. I år är nog den första gången jag känner en julstress. Jag har lätt när det kommer till min familj, förutom Cornelia. Men det blir något billigt. Men sen ska jag köpa presenter till Mickaela, Maija, Elise, Emma och Matilda också!!... min tånagel bröts... (den på stortån)  

 

Men jag vet redan på ett ungefär vad jag ska köpa. Det är bara denna veckan sen har jag jullov. Jag, Emma och Matilda har bestämt att vi ska åka pulka... men om det inte är någon snö, kan vi inte det. jag vill att snön ska komma, det blir dessutom inte lika mörkt lika fort. Men aja... Jag lär la skriva något under lovet. Har haft skolgrejer att göra, denna veckan har jag 2 inlämningar. Är dock klar med båda. Behöver bara limma fast Buddha på so:n.

Presentation

Jag är en tjej vid namn Amanda.
Jag älskar One Direction och 5 seconds Of Summer. Jag kan skriva om saker som jag är intresserade av och om saker som ointresserat mig helt och hållet. Vissa inlägg är kortare än andra, beror helt på hur lat jag är.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad går/gick/ vill du gå för program i gymnasiet?
 Barn och fritid
 Vård och omsorg
 Fordorn och transport
 Industri
 Handel
 Ekonomi
 Samhäll
 Natur
 Teknik
 Estet musik
 Estet teater
 Estet (annat)
 Annat program

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards