Direktlänk till inlägg 25 juni 2015

Steal My Girl Kapitel 4

Av Amanda - 25 juni 2015 15:01

Mollys Perspektiv 

Jag sover. Min säng är så skön, jag skulle kunna stanna här hela dagen.

"Molly vakna" Jag öppnar mina ögon sakta men säkert. Josh! Varför väcker du mig nu!?!

"1D väntar på dig" Jag reser mig upp snabbt och gör så att han går ut. Jag bytte om snabbare än vad jag brukar. Kammade håret och gjorde en sid-fläta, från ena sidan till den andra.

När jag kom ner så var alla ute med Josh.  Jag gick till köket. Satte på tevatten, tog fram ost, skinka, gurka och sallad. Bröd också så klart.


"Hi" Niall hade gått in.

"Hi Niall, you want a sandwich?" Det är ju ändå Niall vi pratar om!

"Yes please" Vad var det jag sa!

"Do you want tee as well?" Han nickade.

Jag gjorde han en macka så som jag gjorde min. Han tog också jordgubbste.

"Wow this is good" Ja! Han gillar min macka!

"Thanks"

När jag hade ätit upp gick ja och borstade tänderna.


"Guys, we're done" Vi gick ut till alla de andra.

"Good, so where are we going?" Frågade Louis.

"There is a park near by" Sa jag.

"Lead the way Molly" Sa Liam.

Vi gick i 10 minuter, den ända som klagade var Harry. Lata unge, eller vuxen om man ska vara bokstavlig.

När vi kom fram så sprang Harry, Louis och Liam runt. De klättrade på allt, förutom Harry, han ville bara inte att de skulle skada sig. Niall hade tagit med sig sin gitarr.


"It's so quiet, Where are all the children?"

"Well, the internet is a big thing not a days. It sucks. I remember when I was little. Josh and I where running around and pretending we where in Narnia or Harry Potter. I always won"

"How can you win?"

"He died and I survived" Niall skratta.

"Well that sounds fun! It's bad, how kid's don't have the same imagination anymore"  Vi är i alla fall på samma sida.

"So why did you bring your guitar?" 

"I wanted to play a song"

"No one is stopping you" Han började spela, jag kände igen melodin och sjöng med.


Nialls Perspektiv 


Hong sjöng så bra! Jag blev förånad över att hon viste vilken sång det var.

"How did you know I played Get Along?"

"How can I not recognize a song Guy Sebastian has made?" 

"You sign really good. You know that right?"

"Yeah, I just hope it's good enough for them"

"For who?"

"The school I applied to"

"If you don't get in I can always help you" Hon skratta.

"I mean it! We'll do a cover and you'll put it up on youtube. Okay? You're gonna get in to that school"

"Okay, but first you need to catch me!" Hon sprang runt i parken. Hon hade två fördelar.

1 Hon kan parken

2 Hon är snabb

__________

Nytt kapitel!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Omg

Av Amanda - 7 april 2022 13:05

Hahha tydligen så har jag hittat hit igen och OJ vad man skäms!! ...

Av Amanda - 27 augusti 2018 18:44

Tja!    Det var ett tag sedan. Mycket har hänt, på dessa år. Vi kan väl börja med att säga att jag nu är 19 år och jag har dessutom både körkort och bil. Jag tog studenten i år, en härlig upplevelse faktiskt och det som är ännu härligare är att j...

Av Amanda - 30 oktober 2016 22:00

När klockslaget slagit 22:00 vintertid får jag känslan att skriva något här, på "bloggen" jag så sällan skriver på. Mycket har hänt sedan sist. Jag går nu i mitt andra år i gymnasiet det är nu det roliga börjar då man får studera den inriktning man v...

Av Amanda - 14 mars 2016 12:50

När jag skriver detta inlägg så sitter jag i skolans entré och försöker fördriva tiden så mycket jag möjligen kan. Vi har fått nytt schema pga ny engelska lärare. Andra gången vi byter detta läsår, innan har vi slutat så att jag hinner med bussen som...

Av Amanda - 20 januari 2016 23:08


Har påbörjat ett prodjekt på Wattpad ;)    

Presentation

Jag är en tjej vid namn Amanda.
Jag älskar One Direction och 5 seconds Of Summer. Jag kan skriva om saker som jag är intresserade av och om saker som ointresserat mig helt och hållet. Vissa inlägg är kortare än andra, beror helt på hur lat jag är.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad går/gick/ vill du gå för program i gymnasiet?
 Barn och fritid
 Vård och omsorg
 Fordorn och transport
 Industri
 Handel
 Ekonomi
 Samhäll
 Natur
 Teknik
 Estet musik
 Estet teater
 Estet (annat)
 Annat program

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards